Політика України
  526  2

 У сфері транспорту в рамках Угоди про асоціацію не виконано жодного зобов’язання, - результати моніторингу

Виконання Угоди про Асоціацію в сфері транспорту відбувається дуже повільно. З 19 зобов’язань станом на 1 листопада 2017 року, не було виконано жодного.

Про це повідомляє ЦензорРеформ, з посиланням на дані незалежного моніторингового звіту виконання Угоди про асоціацію, проведеного ГО "Український центр європейської політики".

"В сфері автотранспорту ми маємо цікавий кейс. Багато норм працюють на практиці, але не внесені в законодавство. Справа в тому, що ті перевізники, які працюють не лише на території України, дотримуються всіх європейських норм, бо мають загрозу штрафу чи заборони діяльності", - розповідає виконавчий директор ГО "Український центр європейської політики" Любов Акуленко.

У сфері транспорту не було імплементовано жодного акту ЄС, який визначений в додатках до Угоди про асоціацію. 

Експерти наголошують: якщо у сфері автомобільного транспорту хоч спостерігається процес розробки нормативно-правових актів, то в морському та внутрішньому водному транспорті за ці питання навіть ніхто не брався. 

"Міністерство Інфрастуруктури, як регулятор, виконало всі умови Угоди про асоціацію. Ми подали в парламент п’ять проектів законів про залізничний транспорт, два – про автомобільний, один – про внутрішній водний та один про небезпечні вантажі. Справа за парламентом. Однак, прийняття законів складне через спротив лобістських груп", - каже Віктор Довгань, заступник міністра Інфраструктури з питань євроінтеграції.

Експерти наголошують, що той факт, що МВС стає відповідальним органом за здійснення технічного огляду автомобілів, відповідно до законопроекту №7317, прямо суперечить Директиві №2009/40/ЄС Європейського Парламенту та Ради про перевірки з придатності до експлуатації автомобілів та автопричепів. 

В сфері наближення законодавства, яке стосується морського транспорту, досі не розроблено жодного нормативного акту. 

Загалом в сфері транспорту станом на 1 листопада 2017 року Україна має запровадити норми з регулювання пристроїв обмеження швидкості, проведення технічних оглядів, перевезення небезпечних вантажів, посилення безпеки суден та портів, стандарти мінімального рівня підготовки моряків та інше.  

Источник: https://reforms.censor.net.ua/n3039186
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 вгору