Політика України

  265
Матеріали за темою:

 Депутати витратили майже 8 млн грн на телерекламу на довиборах в парламент, - ЧЕСНО

Витрати на рекламу все ще залишаються основною статтею витрат на передвиборчих кампаній депутатів. Зокрема, на довиборах до парламенту кандидати в народні депутати витратили близько 8 млн грн., хоча ця цифра ледь не в два рази нижча, ніж на виборах 2014 року.

Як інформує ЦензорРеформ, про це повідомляють аналітики Громадського руху ЧЕСНО.

За їхніми словами, часто кандидати вкладалися у пропаганду через газети – більше 3 млн грн. та приблизно 1 млн грн. пішов на рекламу на радіо. 5 млн витратили на виготовлення друкованої агітації, а також на розміщення зовнішньої реклами приблизно 2 млн грн. Решта витрат пов’язані з виготовленням сувенірної продукції та орендою приміщень для проведення агітаційних заходів.

Як зазначає аналітик Руху ЧЕСНО Остап Кучма, виборча тактика кандидатів змінюється залежно від округів:  "У більш сільських округах, на Волині та на Полтавщині, суттєво менше використовується телебачення, зате активно поширюється друкована агітація. Крім цього, це найпростіший і найбільш звичний спосіб витратити гроші для кандидатів. Спілкуванню з виборцями через мас-медіа надали перевагу четверо з п’яти кандидатів з найбільшими витратами".

Загалом, як стверджує Рух ЧЕСНО, довибори на семи округах показали, що українські політичні сили досі не готові бути прозороми. Партії, що висували своїх кандидатів, шукали будь-яких способів, аби уникнути звітування за новими правилами - гроші проводилися або через пов’язаних осіб, або через пов’язані громадські організації, що дозволяє взагалі не показувати реальні витрати.

Нагадаємо, раніше у ЧЕСНО повідомляли, що найдорожча передвиборча кампанія на нещодавніх довиборах до ВРУ коштувала понад 2,5 млн грн - у Загіда Краснова з міста Дніпро.

Источник: http://reforms.censor.net.ua/n3010877
 
 
 вгору