Політика України, Економіка, Суспільство

  92

 Пивні компанії прагнуть повернути цілодобову рекламу пива, - експерт РПР Юлія Солоха

Законопроект 2971-д пропонує повернути рекламу пива, яке є алкогольним виробом.

Як подомляє ЦензорРеформ, таку заяву зробили експерти Реанімаційного Пакету Реформ спільно з коаліцією громадських організацій "За тверезу Україну" та народними депутатами.

Вони виступають проти законопроекту 2971-д (ініціатор - народний депутат Ніна Южаніна), що пропонує повернути рекламу пива. Про це вони заявили на прес-конференції "Ефективний захист дітей від реклами пива - прямий обов'язок держави".

Натомість громадськість закликає депутатів проголосувати за поправку №81 Ганни Гопко, позафракційного народного депутата. Вона має на меті виключити пропоновані зміни про рекламу пива з відповідного закону.

Як зазначають експерти, у разі прийняття законопроекту 2971-д рекламу пива дозволять 24 години на добу на телебаченні, радіо, у місцях продажів, у всіх друкованих ЗМІ засобами зовнішньої та внутрішньої реклами (біл-борди, сіті-лати, метро-лайти тощо), на шпальтах газет та журналів (в т. ч. і для дітей), всередині та назовні транспортних засобів. Більше того, рекламувати дозволять на будь-якій відстані, навіть 1 метра, біля шкіл, садочків та інших освітніх закладів, де навчаються діти віком до 18 років.

За словами Костянтина Красовського, завідувача відділу контролю за тютюном Українського інституту стратегічних досліджень МОЗ України, кілька років тому в Україні щорічно продавали 3 млрд. літрів пива. Минулого року ця цифра скоротилася до 2 млрд. Саме через скорочення продажів пивні компанії прагнуть залучити найдієвіший інструмент - рекламу.

Як зазначає Юлія Солоха, експерт РПР, норми законопроекту 2971-д про повернення реклами пива лобіюють винятково великіи виробники пива, представники телебізнесу та зацікавлені народні депутатами.

Якщо брати досвід європейських країн, то в таких країнах як Франція, Норвегія і Швеція реклама алкогольних напоїв, зокрема вина і пива повністю заборонена на телебаченні та радіо. Більше того, їм вдалося досягти найбільших успіхів у скороченні негативних наслідків споживання алкоголю.

Источник: http://reforms.censor.net.ua/n3006457
 
 
 вгору